تصمیم گیری سخت
نوشته شده توسط : امین

نمیدونم چی کار کنم دقیقا 

من که برا خودم نمیخواستم پزشکی رو 

من نمیخوام این همه درگیری و درس و فشار دوباره رو، براش ساخته نشدم 

میترسم با این تفکر امسالم کم بیارم اگه بمونم 

 

شاید با رتبه هنرم بتونم یه دانشگاه خوب به جای خوب قبول بشم ولی چه طوری میتونم چشمو ببندم رو این پنج سال عزاب 

سخته خب 

درسته عالی نبودم حتی خوبم نبودم ولی عزابشو کشیدم 

مخصوصا این یه سال آخر 

میتونستم از اول بر م هنرستان و این همه بدبختی نکشم و همون سال اولم قبول بشم 

اصلا میدونین مفهوم یه سال چیه؟ 

وقتی میفهمی یه سال ینی چی که روز به روزشو تاریخ بزنی

لحظه به لحظه ساعت به ساعتشو ثبت کنی 

سخته خیلیم سخته 

ولی خب نمیدونم چی کار کنم 

فکر نمیکنم قبول بشم امسال 

تربیت میزنم و چند تا پیرا جاهای دور و اینا رو هم میزنم 

ولی امیدی ندارم 

به هر حال نمیدونم خدا میخواد منو به کجا بکشونه 

هر چی حکمتش باشه شکر :)

تحمل میکنم بازم :)

 





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: